This page is hosted for free by cba.pl, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 5.83 PLN.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Jak

Jak organizujemy zajęcia?

  • regularne spotkania odbywających się z różną częstotliwością, w zależności od Państwa potrzeb i celu szkolenia:
    • 1, 2 lub 3 razy w tygodniu, 1 spotkanie może trwać 45 min., 1 pełną godzinę lub 2x45 min. - gdy kurs obliczony jest na co najmniej kilka miesięcy.
    • krótkie, kilkudniowe lub kilkutygodniowe intensywne szkolenia.
  • jednodniowe intensywne szkolenie wybranych umiejętności, tzw. crash courses, np.: prezentacje, wyjazd służbowy, negocjacje.
  • pakiet składający się z kilku elementów, np.: regularne spotkanie plus kilka godzin (w tygodniu lub miesiącu) dodatkowych konsultacji, które będzie można wykorzystać w zależności od potrzeb pracowników np.: na przygotowanie prezentacji, konwersacje, szkolenie umiejętności praktycznych itd.
  • bloki programowe, obejmujące te aspekty języka, które są potrzebne w danej firmie – np. rachunkowość, marketing, przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość, produkcja itp. lub podzielone według klucza umiejętności językowych - blok konwersacji oraz gramatyki wraz z korespondencją biznesową formalną i nieformalną (mail, raport, notatka służbowa, zapytanie ofertowe itd.).

Jaka liczebność grup?

Program MANAGER PLUS ze względu na swój autorski charakter to szkolenie typu 1 na 1 (One-to-One), ewentualnie 1 na 2.

W programie RED TEAM grupy nie powinny przekraczać 6-7 osób. Ważne, żeby pracownicy je tworzący mieli zbliżone umiejętności oraz cele językowe.

Co dodatkowo gwarantujemy w ramach kursu?

  • opracowanie autorskiego programu dostosowanego do potrzeb klienta,
  • przeprowadzenie lekcji pokazowej na życzenie klienta,
  • dojazd nauczyciela do siedziby firmy,
  • nowoczesny sprzęt multimedialny,
  • dodatkowe materiały szkoleniowe,
  • dodatkowe bezpłatne konsultacje indywidualne,
  • rekrutacja (ocena stopnia zaawansowania językowego pracowników firm/klientów i podział na grupy),
  • stałe monitorowanie postępów w nauce pracowników,
  • sporządzanie semestralnych raportów dotyczących frekwencji i przerobionych tematów/materiałów, a także wyników testów sprawdzających wraz ze wskazówkami dotyczącymi dalszej nauki,
  • wystawienie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo i ukończenie kursu wraz z oznaczeniem poziomu.